Klantenservice
Veelgestelde vragen
1.1 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 18:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
1.2 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet helemaal naar wens is. Dat gaan we oplossen! Je mag je bestelling binnen 14 dagen retourneren. Volg hiervoor ons stappenplan op de website. Deze vind je hier
1.3 Mijn product is beschadigd, wat nu?
Wat vervelend om te horen dat het product beschadigd is. Meld transportschade altijd binnen 48 uur na ontvangst, dit kan per mail of telefonisch. Bekijk voor meer informatie deze pagina.
1.4 Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten?
We streven ernaar om binnen 5 dagen het bedrag op je rekening te storten. Het komt soms nog eens voor dat het overboeken tussen verschillende banken vertraging op loopt. We hopen op je begrip en vragen je eerst rustig af te wachten voordat je contact met ons opneemt. Heb je jouw geld na 7 werkdagen nog niet ontvangen, neem dan pas contact met ons op.