Retourneren & levertijd
Retourneren pakketbezorging (indien geleverd door PostNL) - Hoe het werkt:
Voor retourneren per post betaal je alleen de verzendkosten, die zijn namelijk voor eigen rekening.
Stap 1: Meld je retour aan via je account (indien je geen account hebt kun je deze aanmaken door hetzelfde e-mailadres te gebruiken waarmee je hebt besteld).
Stap 2: Print het retourformulier uit en voeg dit ingevuld bij het pakket (zonder retourformulier weten we niet van wie het pakket afkomstig is, voeg dit daarom altijd ingevuld bij het pakket).
Stap 3: Stuur je retour op naar ons retourdepot:
Bazaaronline
t.a.v. Afdeling Retouren
Storkstraat 22
3905 KX, Veenendaal
Nederland
Retourneren grotere artikelen/meubelen ( indien geleverd door de bezorgers van Bazaaronline) - Hoe het werkt:
*Let op: gemonteerde artikelen/meubelen of artikelen/meubelen zonder originele doos kunnen niet retour.*
Stap 1: Meld je retour aan via je account (indien je geen account hebt kun je deze aanmaken door hetzelfde e-mailadres te gebruiken waarmee je hebt besteld).
Stap 2: Je kunt er voor kiezen om het artikel zelf terug te brengen of het door ons laten op te halen. Let op: voor ophalen rekenen wij ophaalkosten. Neem voor het inplannen van een ophaalafspraak contact op met onze klantenservice.
Voorwaarden retourneren:
- Jij draagt het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt of door transport beschadigd aankomt (wij adviseren hierom artikelen verzekerd te retourneren).
- Bij kiezen voor omruilen dient het vervangende artikel minimaal 75% te zijn van het bedrag van het artikel die je wilt omruilen.
- De producten worden binnen de zichttermijn van 14 dagen geretourneerd, dit gaat in op de dag van ontvangst van jouw artikel(en).
- Het artikel bevindt in originele staat en fabrieksverpakking.
- Gebruik alleen transparante tape voor het dichtplakken van de verpakking (geen ducttape). Schrijf ook niet op de doos.
- Bij aankopen in-store is een restitutie in geldbedrag niet mogelijk, wel kun je het artikel omruilen of kiezen voor een cadeaubon t.w.v. het bedrag.
Artikelen die op maat zijn gemaakt kunnen niet retour, bekijk voor meer informatie onze algemene voorwaarden.
Levertijd & verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 18:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€ 7,25 voor bestellingen onder de € 50,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-
Uitzonderlijke formaat artikelen zoals wandpanelen € 75,-
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL/DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.